حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

مقررات منع آمد و شد در فرانسه اجرا شد

  • کد خبر: ۱۷۲۱۷۷
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
مقررات منع آمد و شد در فرانسه اجرا شد
پلیس فرانسه امشب ۴۵ هزار نفر از نیرو‌های پلیس و نیرو‌های ضد شورش را برای مقابله با اعتراضاتی که طی شب‌های گذشته در شهر‌های مختلف ایجاد شده، مستقر کرده است و بر اساس گزارش‌ها در ۲۰ شهر حومه پاریس مقررات منع آمد و شد وضع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس فرانسه امشب ۴۵ هزار نفر از نیرو‌های پلیس و نیرو‌های ضد شورش را برای مقابله با اعتراضاتی که طی شب‌های گذشته در شهر‌های مختلف ایجاد شده، مستقر کرده است.  

«جرالد دارمانان» وزیر کشور فرانسه گفت که از عصر شنبه ۴۵ هزار نفر از نیرو‌های پلیس و نیرو‌های ضد شورش در شهر‌های مختلف مستقر شده تا از آشوب‌هایی که طی روز‌های اخیر این شهر‌ها را در بر گرفته بود، جلوگیری کنند.  

ناآرامی‌ها در فرانسه پس از آن آغاز شد که یک مامور پلیس صبح سه‌شنبه گذشته نوجوان ۱۷ ساله‌ای را در یک حادثه راهنمایی و رانندگی به ضرب گلوله کشت. مامور پلیس در این ماجرا، به ظن تلاش او برای فرار به سمت وی تیراندازی کرده است.

بر اساس آخرین گزارش صادر شده از وزارت کشور فرانسه، در ناآرامی‌های اخیر تا کنون بیش از ۱۳۰۰ نفر دستگیر شده‌اند.  

وزیر کشور فرانسه همچنین گفت که نیرو‌های امنیتی بیشتری به شهر لیون ارسال شده‌اند تا مانع از تشدید درگیری‌ها در این شهر وند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که پلیس فرانسه به طور گسترده در خیابان شانزلیزه در مرکز پاریس مستقر شده تا مانع از هرگونه اعتراض و ناآرامی در این منطقه شود.

این شبکه خبری همچنین اعلام کرد که مقررات منع آمد و شد در ۲۰ شهر حومه پاریس وضع شده است.  

در پی انتشار خبر قتل نوجوان ۱۷ ساله، معترضان خشمگین ساختمان‌ها و خودرو‌های دولتی را در حومه فرانسه به آتش کشیدند. از آن زمان به بعد، ناآرامی‌ها به سایر شهر‌ها و مناطق فرانسه گسترش پیدا کرده است. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه مرگ این پسر نوجوان را «غیرقابل توضیح و غیرقابل توجیه» توصیف کرده است.

روز پنجشنبه رسانه‌های بین‌المللی گزارش دادند که افسری که مرتکب این قتل شده با اتهام قتل شبه‌عمد روبرو شده است.  

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->